Beter scoren – Trots op
Het jaar 2018 loopt bijna ten einde. Trost zijn we wederom op ons bedrijfsresultaat in een uitdagende vrije tijds markt.
Opmerking van een partner tijdens een bespreking afgelopen maand : Met jullie willen we verder als strategische partner
Onder de indruk waren ze van onze resultaten. We scoorden als partner het allerbeste. Wij kregen inzicht in de partijen waar ze mee samenwerkten. Wij deden 100% meer dan booking com, andere landelijk bekende OTA’s scoorden nog geen 20% van onze omzet. Interessant waren ook de dalende inkomsten via deze kanalen waar wij meer dan 100% plus mochten noteren. Dit hoor ik bij meer partners. Onze aanpak laat zien dat wij veel beter anticiperen op de marktontwikkelingen en een sterke partner zijn voor iedereen die dat wil.
Ook in 2019 is er bij deze partner vele tientallen procenten omzet groei te behalen. Hoe wij dit doen ? Wij zijn ook geen OTA maar een partner die meedenkt, kennis deelt en bescheiden met onderling respect gaat voor het allerbeste resultaat. Wij zijn al 20 jaar online actief en hierdoor bedreven in het op een creatieve manier benaderen en spireren van doelgroepen.
De goede resultaten bij deze ondernemer komen tot stand doordat hij weet wat samenwerken is. Veel ondernemers zijn zelfdoeners. De meeste laten hierdoor erg veel kansen en omzet liggen. Veel zelfdoeners komen hier overigens ook op terug en zorgen voor krachtige samenwerkingen. Je versterkt en inspireert elkaar.
Altijd lente in je bedrijf ? Partnership.nl